Βασίλης Δημητρίου - «Έλα κοντά μου» | Νέο τραγούδι & music video

 ΒΑΣΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ – ΕΛΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ | MUSIC VIDEO


Με ένα ρυθμικό και δυναμικό τσιφτετέλι κάνει το ντεμπούτο του στη δισκογραφία ο Βασίλης Δημητρίου, με τίτλο «Έλα Κοντα μου» που κυκλοφορεί από την Panik Platinum. 

Ο νεαρός ταλαντούχος τραγουδιστής, υπογράφει ο ίδιος τόσο τους στίχους όσο και τη μουσική της πρώτης του κυκλοφορίας. Πρόκειται για ένα δυναμικό τσιφτετέλι που θα μας ξεσηκώσει όλους από το πρώτο άκουσμα.

Την παραγωγή και την ενορχήστρωση του «Έλα Κοντά μου» επιμελήθηκε ο Ευθύβουλος Θεοχάρους.

Το «Έλα Κοντά μου» παίρνει εικόνα με ένα ιδιαίτερης αισθητικής 
Music video σε σκηνοθεσία του Michalis Moundoulakis.

Δείτε το music video:

Βρείτε το τραγούδι σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες

  • Spotify 
  • iTunes/Apple Music
  • Deezer


Ερμηνεία: Βασίλης Δημητρίου
Μουσική: Βασίλης Δημητρίου
Στίχοι: Βασίλης Δημητρίου

Directed by Michalis Moundoulakis

Διεύθυνση Παραγωγής:
Ευθύβουλος Θεοχάρους

Ενορχήστρωση:
Ευθύβουλος Θεοχάρους

Mίξη - Mastering:
Ευθύβουλος Θεοχάρους

Μουσικοί:
Τύμπανα - Κώστας Λιόλιος
Κρουστά: - Αρσένης Νάσης
Μπάσο - Μάριος Γιωργίτσης
Κιθάρες - Δημήτρης Χατζικίδης
Κλαρίνο/Νέι - Αποστόλης Μαλλιάς
Πλήκτρα - Αποστόλης Μαλλιάς
Φωνητικά - Αποστόλης Μαλλιάς & Αθηνά Βέρμη

Ηχογράφηση - Editing:
Efthivoulos Theocharous Music Productions Studio

Ευχαριστίες χώρου:
Louvro The Club (Ρέθυμνο)

Creta Palace

Επιμέλεια Ανδρικής ένδυσης:
"Saloon" - Αρκαδίου 150, Ρέθυμνο

Μοντέλο: Μαρία Τζανακάκη



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια