Χρύσα Μπανδέλη: Ξεσηκώνει με το νέο της τραγούδι «Να περνάτε καλά»

 Χρύσα Μπανδέλη

«Να περνάτε καλά»




Η Χρύσα Μπανδέλη, η εκρηκτική ερμηνεύτρια και δημιουργός, έρχεται με ένα τραγούδι που θα αγαπήσουμε από το πρώτο άκουσμα, με τίτλο «Να περνάτε καλά».


Πρόκειται για ένα άκρως ανεβαστικό τραγούδι, το οποίο αποτελεί διασκευή της μεγάλης επιτυχίας «Ime To Ti» και μετέφερε στα ελληνικά η Χρύσα Μπανδέλη , χαρίζοντας του έναν καινούριο αέρα!

Τη μουσική υπογράφει ο Daniel Ganev ενώ στους στίχους συναντάμε την ίδια την ερμηνεύτρια!




Η Χρύσα Μπανδέλη, τραγουδά «Να περνάτε καλά» και μας χαρίζει μοναδικές εικόνες μέσα από το κινηματογραφικής αισθητικής music video, το οποίο υπογράφει ο ταλαντούχος Danny Darlas!

Το νέο τραγούδι της Χρύσας Μπανδέλη «Να περνάτε καλά» κυκλοφορεί από την New Air Music Greece.

Μουσική: Daniel Ganev

Στίχοι: Χρύσα Μπανδέλη



Παραγωγή/ενορχήστρωση :Daniel Ganev

Σκηνοθεσία/Μοντάζ: Ντάνη Ντάρλας

Styling: Αλίσα Μπουλάτ

Hair: Ταξιάρχης

Guest: Αναστασία Δαραή ,


Βαλεντίνος Τσίλογλου
, Ρία Σανίδα , Κώστας Παναγιώτου , Θοδώρης Παναγόπουλος , Μαρνέλου Ειρήνη , Χριστοπούλου Άννα , Λαζαρίδη Λαμπρινή



Στίχοι:

Ήτανε ξαφνικό που
σε είδα με άλλη
πίστευα πως εγω
ήμουν και καμία αλλη


Όμως μωρό μου εσύ
έψαχνες κάτι άλλο
από το δικό μας δεσμό
σου έμοιαζε πιο μεγάλο

Να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
να γυρίζεις τα βράδια μαζί της αργά
να περνάτε καλά να το ξέρεις απλά
με καμιά δεν θα μπορείς
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
σαν εμένα δε θα’ναι ποτέ της καμιά
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
μη με ψάξεις ούτε στιγμή

Άσε με απλά ήσυχη να ζω έκανες
πολλά μα τέρμα ως εδώ
άσε με απλά και το προτιμώ
μόνη μου να ζω

Ξέρω πάλι εδώ θα γυρίσεις σε μένα
αφού ξέρεις αυτή πως δεν είναι για σένα
Όμως μωρό μου εγώ δεν θα σε ξαναφήσω
Από το δικό μας δεσμό τίποτα δεν θα κρατήσω

Να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
να γυρίζεις τα βράδια μαζί της αργά
να περνάτε καλά να το ξέρεις απλά
με καμιά δεν θα μπορείς
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
σαν εμένα δε θα’ναι ποτέ της καμιά
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
μη με ψάξεις ούτε στιγμή

Άσε με απλά ήσυχη να ζω
έκανες πολλά μα τέρμα ως εδώ
άσε με απλά και το προτιμώ
μόνη μου να ζω

Βρες όποια άλλη θες καρδιά μου
βγήκες από τα όνειρά μου
έκανες πολλά σε μένα
ψέματα, μια ζωή έψαχνα αλήθεια
βρες όποια άλλη θες μωρό μου
σβήνω πια το παρελθόν μου
δε σε θέλω στο πλευρό μου
στο είχα πει αν πας με άλλη

Να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
να γυρίζεις τα βράδια μαζί της αργά
να περνάτε καλά να το ξέρεις απλά
με καμιά δεν θα μπορείς
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
σαν εμένα δε θα’ναι ποτέ της καμιά
να περνάτε καλά πάρα πολύ καλά
μη με ψάξεις ούτε στιγμή

Άσε με απλά ήσυχη να ζω
έκανες πολλά μα τέρμα ως εδώ
άσε με απλά και το προτιμώ
μόνη μου να ζω


#ChrysaBandeli #Napernatekala #Newairmusic #greekmusic


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια