ΧΑΡΑ ΒΕΡΡΑ: ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗ ΓΟΝΙΔΗ

 

ΧΑΡΑ ΒΕΡΡΑ

 «Αλλού Ζητάς Τον Έρωτα»





Η Χαρά Βέρρα, η κορυφαία λαϊκοδημοτική ερμηνεύτρια, παρουσιάζει το νέο της τραγούδι «Αλλού Ζητάς Τον Έρωτα», που κυκλοφορεί από την Panik Platinum.

To «Aλλού Ζητάς Yον Έρωτα» είναι ένα δυνατό λαϊκό τραγούδι, σε μουσική και στίχους του σπουδαίου Σταμάτη Γονίδη, που η Χαρά Βέρρα ερμηνεύει με το χαρακτηριστικό πάθος της.




Η Χαρά Βέρρα και ο Σταμάτης Γονίδης έχουν συνεργαστεί στο παρελθόν σε επιτυχημένες live εμφανίσεις και η μεταξύ τους δυνατή χημεία αποτυπώνεται και στο «Aλλού Zητάς Τον Έρωτα».



Βρείτε το τραγούδι σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες


Μουσική - Στίχοι: Σταμάτης Γονίδης


Ενορχήστρωση - Παραγωγή: Παναγιώτης Ραφαήλ
Κλαρίνο: Μάκης Τσίκος
Πλήκτρα: Σπύρος Κωττής
Μπάσο: Ανέστης Ντάνης
Ακουστική - Ηλεκτρική Κιθάρα: Σταμάτης Κοντογιάννης
Μουσική - Σάζι - Τζουράς: Στέργιος Βήττας


Βιολιά: Παπέ (Pape)


Mix - Master: Παναγιώτης Ραφαήλ

Στίχοι

Δε θα με ξεχάσεις ό,τι και να γίνει
Τη δική μας την αγάπη τίποτα δε σβήνει
Δε θα με ξεχάσεις θα μ’αναζητήσεις
Όσα ζήσαμε μαζί δεν μπορείς να σβήσεις

Όπου και αν πας, όπου και αν πας
Τα φιλιά μου σ’άλλα χείλη θα αναζητάς
Όπου και αν πας, όπου και αν πας
Τα φιλιά μου σ’άλλα χείλη θα αναζητάς
Αλλού ζητάς τον έρωτα μα εμένα αγαπάς
Αλλού ζητάς τον έρωτα μα εμένα αγαπάς

Δε θα με ξεχάσεις όποια και αν γνωρίσεις
Γιατί θα σε καίνε οι δικές μας αναμνήσεις
Δε θα με ξεχάσεις μ’όποια και αν ζήσεις
Ξέρω θα’ρθει η στιγμή να μ’αναζητήσεις

Όπου και αν πας, όπου και αν πας
Τα φιλιά μου σ’άλλα χείλη θα αναζητάς
Όπου και αν πας, όπου και αν πας
Τα φιλιά μου σ’άλλα χείλη θα αναζητάς
Αλλού ζητάς τον έρωτα μα εμένα αγαπάς
Αλλού ζητάς τον έρωτα μα εμένα αγαπάς

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια