Μαρίνα Βλαχοπούλου «Το Κάρμα» | Νέο τραγούδι & music video

 Μαρίνα Βλαχοπούλου  

«Το Κάρμα »





Η ανερχόμενη και ταλαντούχα ερμηνεύτρια Μαρίνα Βλαχοπούλου μας παρουσιάζει το πρώτο της δισκογραφικό βήμα με τίτλο «Το Κάρμα».

Τη μουσική υπογράφει ο Γιώργος Γιαλετζής και τους στίχους ο Μάκης Αλεξίου.

 




Η Μαρίνα Βλαχοπούλου, που έχει ξεχωρίσει μέσα από το TikTok για τη μοναδική φωνή της και την έχει αγαπήσει ήδη το κοινό για το μουσικό περιεχόμενο που ανεβάζει, υπόσχεται να σας κρατήσει την καλύτερη μουσική συντροφιά με το ολοκαίνουργιο single της.





Ενορχήστρωση & Παραγωγή/Programming: Γιώργος Γιαλετζής | Verse Music Studio
Directed &Video Production: V for Video
Make Up Artist: Ιωάννα Γιορνά
Χορογραφία: Σέβη Σπύρτου
Χορεύτριες: Σέβη Σπύρτου, Ειρήνη Νυκταράκη
Styling & Clothes: Kots Boutique 

 

Στίχοι:


Σου το χα πει απ την αρχή, δεν σου ανήκει κάτι
Σαν τη φωτιά στο άγγιγμα της, όλα θα τα κάψει
Εγώ δεν είμαι επιλογή, κι αν η καρδιά ξεσηκωθεί

Φεύγω και ψάξε να με βρεις, σ αυτά που είχαμε ζήσει
Τα λάθη σου ήταν πολλά το θέμα έχει λήξει
Έχω αλλάξει διαδρομή κι η τρέλα μου με οδηγεί, η τρέλα μου με οδηγεί

Με παρακάλια, θα έρχεσαι τα βράδια
Μ’ άδεια μπουκάλια ποτά τσιγάρα
Είμαι εκείνη που θα σου μάθει
Που οδηγούν τα ψέματα και τα λάθη
Μέχρι το τέρμα μέχρι τα άκρα
Δεν είναι κάτι, είναι το κάρμα

Σου το χα πει η επιστροφή δεν βρίσκεται
Στον χάρτη
Αν προδωθεί το όνειρο ξυπνάει τον εφιάλτη
Και το μυαλό παρανοεί χωρίς καμιά αναβολή





Κυκλοφορεί από την SPICY!





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια