Δώρα Αρχοντάκη - Θα τα καταφέρω | Νέο τραγούδι & music video

Δώρα Αρχοντάκη     "Θα τά καταφέρω"



Η Δώρα Αρχοντάκη (Big Brother 1) μας παρουσιάζει το νέο της τραγούδι που έχει τίτλο "Θα τα καταφέρω".

Ένα τραγούδι ανεβαστικο καλοκαιρινό που σίγουρα θα καταφέρει να κλέψει τις εντυπώσεις και να μπει στην καρδιά μας.


"Θα τά καταφέρω" μας τραγουδάει η Δώρα Αρχοντάκη σε

Στίχοι - Μουσική: Σοφία Ξανθινίδου






Ενορχήστρωση - Προγραμματισμός : Δημήτρης Καραντωνίου / Δημήτρης Αργυρίου

Φωνητικά: Σπύρος Πέτρου

Βιολί: Ιωάννης Μακάριος

Πλήκτρα:Δημήτρης Καραντωνίου / Δημήτρης Αργυρίου

Recorded:Vox Music Productions Δημήτρης Καραντωνίου.

Mixed / Mastered:Gorillas Studios Δημήτρης Αργύριου.




Στίχοι:
Ήρθες αργά εχθές το βράδυ να ζητιανέψεις ένα χάδι,
Λυπάμαι εγώ όμως προχώρησα και την ζωή μου εγώ κανόνισα

Θα τα καταφέρω άλλο δεν θα υποφέρω είπα τέλος δεν σε νοιάζομαι
Θα τα καταφέρω στο λέω και το ξέρω άλλο πια δεν σε χρειάζομαι

Ήρθες ξανά κ'αποψε βράδυ,τι να ζητάς τι θέλεις πάλι, λυπάμαι εγώ όμως σε χώρισα και την ζωή μου εγώ κανόνισα

Θα τα καταφέρω άλλο δεν θα υποφέρω είπα τέλος δεν σε νοιάζομαι θα τα καταφέρω στο λέω και το ξέρω άλλο πια δεν σε χρειάζομαι...








Vox Music Productions

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια