ΜΑΝΤΩ – «ΟΛΑ ΣΟΥ»: ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ SINGLE ΜΕ ΤΟ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟ VIDEO

 ΜΑΝΤΩ – «ΟΛΑ ΣΟΥ»






Η Μαντώ παρουσιάζει το νέο της single και music video, με τίτλο «Όλα Σου», που κυκλοφορεί από την Panik Platinum.

Με την εξαιρετική κι αγαπημένη σε όλους φωνή της, η Μαντώ ερμηνεύει μία δυναμική ερωτική μπαλάντα για το μετέπειτα του χωρισμού. Τη μουσική έγραψε ο Βασίλης Γαβριηλίδης και τους στίχους η Αγγελική Μακρυνιώτη.




Το «Όλα Σου», που κυκλοφορεί μετά το album «Βραδινές Διαδρομές» το οποίο ξεχώρισε κι αγαπήθηκε, συνοδεύεται από ένα κινηματογραφικό κι ατμοσφαιρικό music video, με πρωταγωνίστρια τη Μαντώ.



Τη σκηνοθεσία του music video έκανε ο Mike Marzz.


Μουσική: Βασίλης Γαβριηλίδης

Στίχοι: Αγγελική Μακρυνιώτη

Βρείτε το “Όλα Σου”🔻 σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες







Ενορχήστρωση , Παραγωγή , Πλήκτρα: Λεωνίδας Τζίτζος - Βασίλης Γαβριηλίδης

Έπαιξαν :
Τύμπανα: Άλκης Μισυρλής
Μπάσο: Γιάννης Γρηγορίου
Extra Keyboards: Φώτης Τσαντεκίδης
Ακουστικές - Ηλεκτρικές Κιθάρες: Δημήτρης Χατζηκίδης
Ηχογράφηση: Ηλίας Λάκκας - STUDIO ODEON
Μίξη: Κωνσταντίνος Παντζής / Βασίλης Γαβριηλίδης
Φωνητικά: Κωνσταντίνος Παντζής / Κατερίνα Νάκα
Mastering: Κωνσταντίνος Παντζής

Directed by Mike Marzz

Production Manager:
Nikos Zagas

On Set Andy

Styling: Barbara Mouratidou

Actor: Panagiotis Gerakaris
Photo Credit & Personal Assistant: Yannis Klaras



 Μαντώ - Όλα Σου

Ερμηνευτής: Μαντώ
Τίτλος Τραγουδιού: Όλα Σου
Στίχοι, lyrics: Αγγελική Μακρυνιώτη
Συνθέτης: Βασίλης Γαβριηλίδης
Άλμπουμ, Single: Μαντώ - Βραδινές Διαδρομές (2023)
Style: Ballads, Αναμνήσεις
Δισκογραφική Εταιρία: Panik Platinum







‘Πες μου που να πάω ότι ακουμπάω
ψάχνω αν έχει ακόμα την κολόνια σου.
Μόνο σ’ αγαπάω κι όπου και να πάω
λείπεις πάντα εσύ, μου λείπουν όλα σου’


Στίχοι 

Μικρή η ζωή
και μακριά σου εγώ γιατί να την περνάω,
μεγάλη η πληγή
με τον καιρό κλείνει είχαν πει, μα εγώ πονάω.

Τις μέρες μετρώ,
έχω ένα μήνα να σε δω κι είναι σαν χρόνια.
Να ήσουν εδώ μου έχει λείψει τόσο αυτό,
μου λείπουν όλα.

Πες μου που να πάω αν δεν σε κρατάω
αν δεν είσαι εδώ μου λείπουν όλα σου.
Θέλω να σε ζήσω, να ξαναγαπήσω
κάθε εκατοστό από το σώμα σου.

Πες μου που να πάω ότι ακουμπάω
ψάχνω αν έχει ακόμα την κολόνια σου.
Μόνο σ' αγαπάω και όπου και να πάω
λείπεις πάντα εσύ μου λείπουν όλα σου.

Φαντάζει βουνό
χωρίς εσένα το οτιδήποτε να κάνω,
αφού πια δεν ζω
για ακόμα ότι είμαι εντάξει παριστάνω.

Τις μέρες μετρώ,
έχω ένα μήνα να σε δω κι είναι σαν χρόνια.
Να ήσουν εδώ μου έχει λείψει τόσο αυτό,
μου λείπουν όλα.

Πες μου που να πάω αν δεν σε κρατάω
αν δεν είσαι εδώ μου λείπουν όλα σου.
Θέλω να σε ζήσω, να ξαναγαπήσω
κάθε εκατοστό από το σώμα σου.

Πες μου που να πάω ότι ακουμπάω
ψάχνω αν έχει ακόμα την κολόνια σου.
Μόνο σ' αγαπάω και όπου και να πάω
λείπεις πάντα εσύ μου λείπουν όλα σου.





Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια