Νέο Τραγούδι | Κατερίνα Μελίτη - "Έλα"

Κατερίνα Μελίτη -  "Έλα"


 Μια υπέροχη επανεκτέλεση του τραγουδιού "Έλα" που αρχικά είχε ερμηνεύσει η αξέχαστη Τζένη Βάνου, σε μουσική του Ζακ Ιακωβίδη και στίχους του Πυθαγόρα, μας παρουσιάζει η Κατερία Μελίτη.

 "Έλα" σε μια νέα προσέγγιση που επιμελήθηκε ο Κώστας Γοντικάκης με απόλυτο σεβασμό στο πρωτότυπο έργο, και ερμηνεύει υπέροχα η Κατερίνα.



"Έλα" από την Κατερίνα Μελίτη για να θυμηθούμε ξανά αυτό το όμορφο τραγούδι!


Πρώτη Εκτέλεση : Τζένη Βάνου

Μουσική : Ζακ Ιακωβίδης

Στίχοι : Πυθαγόρας



Παραγωγή : Kώστας Γοντικάκης

Ενορχήστρωση : Νίκος Κουσβίδης

Κιθάρα : Τέρρυ Γοντικάκης

Φλογέρα - Duduk : Tigran Sargsyan

Τύμπανα : Μάριος Νικολής

Μιξη -Μάστερ : Ιωσήφ Χιδίρογλου


Lyrics:

Έλα 

Έστω και μέσα στ’ όνειρό μου

χτύπημα στο τηλέφωνό μου

Έστω σαν θύμηση πικρή

Έλα

Έστω σαν ζάλη στο πιοτό μου

φοβάμαι για τον εαυτό μου

όσοι αγαπούν νιώθουν μικροί

Έλα

Μια τελευταία χάρη κάνε

ήμουν δική σου όσο να `ναι

δεν ήμουν ένας αριθμός

Έλα

Τρέμω τη νύχτα που ‘μαι μόνη

έγιναν θάλασσες οι πόνοι

κι η απουσία σου βαθύς γκρεμός


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια