Θανάσης Βασιλάκος: «Μαζί σου κόλλημα» - Το νέο του τραγούδι έγινε ήδη viral στο Tik Tok

 

Θανάσης Βασιλάκος  «Μαζί σου κόλλημα» 



Ο Θανάσης Βασιλάκος «έφαγε κόλλημα» με την Ειρήνη Στεριανού

«Μαζί σου κόλλημα» τραγουδά ο Θανάσης Βασιλάκος στο νέο του τραγούδι και από την πρώτη ώρα της κυκλοφορίας του έχει αγαπηθεί από το κοινό.

Ο δημοφιλής τραγουδιστής, επέστρεψε με νέο τραγούδι, το οποίο κυκλοφορεί από την Gold Records Greece και με music video στο οποίο πρωταγωνιστεί το γνωστό μοντέλο και πρώην παίκτρια του GNTM Ειρήνη Στεριανού.



Τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε διάφορες περιοχές της Αττικής αλλά και εκτός Αθήνας. Στο Tik Tok επικρατεί ήδη φρενίτιδα με τους χρήστες να έχουν κάνει viral το νέο αυτό κομμάτι.

Η μουσική είναι του ίδιου του τραγουδιστή ενώ τους στίχους υπογράφει επίσης ο ίδιος με την Έλενα Μαρρά. Η παραγωγή είναι του Κωνσταντίνου Παντζή και του Νίκου Σουλιώτη και η σκηνοθεσία του Mike Marzz.


«Μόλις ήρθε το νέο μας τραγούδι... Εύχομαι να το αγαπήσετε και να κολλήσετε κι εσείς μαζί του!!! Καλή ακρόαση!!!», σημειώνει ο Θανάσης Βασιλάκος.


Μουσικη: Θανάσης Βασιλάκος

Στίχοι : Θανάσης Βασιλάκος - Έλενα Μαρρά

Βρείτε το τραγούδι σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες :

Παραγωγή : Κωνσταντίνος Παντζής, Νίκος Σουλιώτης

Πλήκτρα : Κωνσταντίνος Παντζής,Αντώνης Τσακιρέλλης

Κιθάρες - Μπουζούκια : Παναγιώτης Μπρακούλιας

Φωνητικά : Κωνσταντίνος Παντζής,Κατερίνα Νάκα

Μίξη - Master : Κωνσταντίνος Παντζής

Directed By : Mike Marzz

Μοντέλο : Ειρήνη Στεριανού

Make up artist : Δέσποινα Σταματοπούλου

Στίχοι

Μη με κοιτάς μ’ αυτό το βλέμμα γιατί χάνω τα πρέπει χάνω κάθε λογική ζαλίζομαι όταν στα μάτια σε κοιτώ για μια στιγμή δικιά σου φτάνω στο θεό

Μαζί σου κόλλημα μου βγαίνει μόνιμα τα χειλη μου ζητάνε τα δικα σου να φιλάνε

Μαζί σου κόλλημα μου βγαίνει μόνιμα το πρόβλημα μεγάλο δε μου φτάνεις θέλω κι άλλο

Να με φιλάς ποτέ να μη σταματάς σβήσε το φως και αυτό το βράδυ ειναι για μας

Και όταν ξυπνάω θέλω πάλι το πρωί στην αγκαλιά μου να σαι,μια ζωή μαζί

Θέλω να σε έχω συνέχεια κοντά μου στην αγκαλιά στα όνειρά μου είσαι για μένα ότι πιο όμορφο ωραίο της ζωής

μου μοιραίο με φιλάς και αναπνέω

μαζί σου τέλεια και ως την συντέλεια

Μαζί σου μαζί σου για το καυτό κορμί σου

Μαζί σου με τρέλα μωρό μου χαμογέλα

Μαζι σου μαζί σου για το καυτό κορμί σου

μαζί σου με τρέλα φύγαμε πάμε έλα..




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια