Ηλίας Καμπακάκης « 1000 Φορές » | Νέο τραγούδι

 

Ηλίας Καμπακάκης

«  1000 Φορές  »

Νέα καλοκαιρινή επιτυχία από την Ηλία Καμπακάκη






Ο Ηλίας Καμπακάκης , λίγους μήνες μετά τη διασκευή του « Πόσο Μου Λείπει », επιστρέφει με ολοκαίνουρια επιτυχία.

Ο λόγος για το «1000 Φορές», ένα ανεβαστικό χορευτικό τραγούδι με λαϊκό χαρακτήρα και μοντέρνα μελωδία.

Το « 1000 Φορές » που κυκλοφορεί από τη Minos Emi, A Universal Music Company , αποτελεί ακόμα ένα κομμάτι από το ολοκαίνουργιο διπλό άλμπουμ της Ηλίας Καμπακάκη που πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμο σε όλες τις streaming πλατφόρμες και αποτελεί τη δεύτερη ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά του καλλιτέχνη.




Το «1000 Φορές», ένα τραγούδι που αγαπήθηκε από το πρώτο άκουσμα, αποτελεί μια μουσική δημιουργία του μοναδικού Γιώργου Σαμπάνη ενώ οι στίχοι υπογράφουν την Ελένη Γιαννατσούλια , το καλλιτεχνικό ντουέτο που βρίσκεται πίσω από αμέτρητες επιτυχίες του ελληνικού ρεπερτορίου.



Ο Ηλίας Καμπακάκης ανανεωμένος όσο ποτέ, μετά από μια κινεζική χειμερινή σεζόν στο πλάι του  Γιώργου Μαζωνάκη  και παράλληλα με τις ζωντανές εμφανίσεις του στη συμπρωτεύουσα με την εμβληματική Πάολα , επιστρέφει με ένα τραγούδι που μας συντροφεύει αναμφίβολα για όλο το καλοκαίρι! 

Μουσική: Γιώργος Σαμπάνης
Στίχοι: Ελένη Γιαννατσούλια

Κυκλοφορεί από τη  Minos EMI, a Universal Music Company 

Βρείτε το «1000 Φορές» σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις υπηρεσίες streaming:  


Ακρόαση

Ενορχήστρωση - Midi Programming: Νίκος Χωρίτος
Guitars: Δημήτρης Χατζηλαζαρίδης
Keyboards: Νίκος Χωρίτος
Alto Sax: Γιάννης Καρακατσάνης
Backing Vocals: Ηλίας Καμπακάκης
Recorded , Mixed and Mastered By Κυριάκος Κυριακού @ Sounds From The Ground Studio 
Οργάνωση και Διεύθυνση Παραγωγής : Κυριάκος Κυριακού 

Στίχοι :
Ένα μήνυμα που για μέρες τα περίμενα
Τον θυμό μου εξαφάνισε κι ό,τι νύχτες με βασάνισε
Μ' ένα μήνυμα, μου διέλυσες το δίλημμα
Αν εσύ ήσουν η αγάπη μου ή απλώς μια αυταπάτη μου.

Κι όλο σκέφτομαι τη συνάντηση και σου έχω την απάντηση
Που με ρώτησες, αν σ' αγάπησα
Σ' αγαπώ, τ' αποφάσισα.

Μ' αρέσεις και μ' αρέσει κι όσο διαρκέσει
Έρχομαι να το ζήσω κι ας πονέσει
Μ' αρέσεις και μ' αρέσει κι έχω αναιρέσει
Κάθε φόβο μου μ' εσένα θέλω σχέση.

Χίλιες φορές είπα το φως σου να σβήσω
Χίλιες ευχές να σε μισήσω
Χίλιες φορές εσένα θέλω ακόμα
Εσύ είσαι η μόνη μου στεριά, δικό μου σώμα

Ένα μήνυμα που για μέρες τα περίμενα
Συναισθήματά μου άγγιξε και τη διάθεσή μου άλλαξε
Ένα μήνυμα λες και μου 'δωσε το σύνθημα
Για το σπίτι σου ξεκίνησα, δεν στο κρύβω σε πεθύμησα.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια