Μάριος Δαρβίρας - «Μη μου λες» | Νέο τραγούδι

 Μάριος Δαρβίρας - «Μη μου λες»



Ο Μάριος Δαρβίρας παρουσιάζει το νέο τραγούδι του με τίτλο «Μη μου λες» που κυκλοφορεί τώρα από την Heaven Music.

Πρόκειται για ένα ανεβαστικό καλοκαιρινό τραγούδι που θα μας ξεσηκώσει και θα συνοδεύσει τέλεια τις καλοκαιρινές μας βραδιές!



Σε μουσική & στίχους Πάνου Τερζή, ο Μάριος Δαρβίρας δηλώνει:

«Μη μου λες ακόμα μ’ αγαπάς Μη μου λες πως νοιάζεσαι για μας Μη λες συγνώμη δεν αλλάζω γνώμη Και αν ζω να μη σε νοιάζει μη ρωτάς»

Ο νέος ερμηνευτής συνεχίζει το ξεχωριστό του δισκογραφικό μονοπάτι και αποδεικνύει για ακόμη μια φορά πως αποτελεί έναν από τους πιο ταλαντούχους και πολλά υποσχόμενους καλλιτέχνες της γενιάς του!

Το νέο τραγούδι του Μάριου Δαρβίρα «Μη μου λες» κυκλοφορεί τώρα σε όλες ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music.


Audio Credits:

 Μουσική: Πάνος Τερζής
Στίχοι: Πάνος Τερζής

▪ Ενορχήστρωση – Προγραμματισμός: Γιάννης Θάνος
▪ Πνευστά: Δημήτρης Κατσίβελος
▪ Κιθάρες: Χρήστος Γιαννάκος
▪ Πλήκτρα: Αντώνης Παλαιός
▪ Τύμπανα – Κρουστά – Μπάσο: Γιάννης Θάνος
▪ Φωνητικά: Δέσποινα Ζαχαρίτσεφ
▪ Ηχογράφηση – Μίξη – Mastering : Γιάννης Θάνος @ Στούντιο Ηχόμετρο

▪ Φωτογραφία άλμπουμ: Χρήστος Αλεξούλης

Στίχοι:
‘Έκανα πάντα υπομονή,
Μέχρι που τελείωσε κι αυτή,
Θέμα χρόνου ήταν να ‘ρθει,
Η στιγμή να αποχωρήσω.

Τώρα και θαύμα να συμβεί,
Τί έχει μείνει να σωθεί,
Κάθε σου πράξη μ’ οδηγεί,
Πολύ απλά να σε αφήσω.

Μη μου λες ακόμα μ’ αγαπάς,
Μη μου λες πως νοιάζεσαι για μας,
Μη λες συγνώμη δεν αλλάζω γνώμη,
Και αν ζω να μη σε νοιάζει, μη ρωτάς.

Μη μου λες ακόμα μ’ αγαπάς,
Μη μου λες πως νοιάζεσαι για μας,
Ό,τι πήρες στο χαρίζω,
Τη ζωή μου ξαναρχίζω,
Όλα απόψε τελειώνουνε για μας,
Μη μου λες, μη μου λες.

‘Έκανα πάντα το σωστό,
Πονούσα εγώ και για τους δυο,
Μα δεν αντέχω άλλα δάκρυα,
Και πίσω να γυρίζω.

Το νιώθω πια πως είναι αργά,
Δεν έχει άλλο η καρδιά,
Μου έχει μείνει μια ζωή,
Και φεύγω απόψε να τη ζήσω.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια