ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ: ΔΙΝΕΙ ΡΥΘΜΟ ΣΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕ ΤΟ «ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ»

ΘΑΝΟΣ ΛΑΜΠΡΟΥ

«ΟΝΕΙΡΟ ΜΟΥ»



Ο Θάνος Λάμπρου, o ταλαντούχος και πολλά υποσχόμενος καλλιτέχνης που έχει ξεχωρίσει με τα τραγούδια και τις εμφανίσεις του, παρουσιάζει το νέο του single και music video «Όνειρό Μου».

Το «Όνειρό Μου» είναι ένα άκρως καλοκαιρινό latin τραγούδι, ένα είδος που ο Θάνος Λάμπρου δεν είχε παρουσιάσει ξανά μέχρι σήμερα. Τη μουσική έγραψε ο Κωνσταντίνος Παντζής και τους στίχους ο Βασίλης Δήμας.




Το «Όνειρό Μου» μεταφέρεται στις οθόνες μας μέσα από ένα feel-good music video, σε σκηνοθεσία του Ανδρέα Γεωργίου, γεμάτο ρυθμό, χρώμα και χορό, π+ου γυρίστηκε στην Κύπρο.


Βρείτε το «Όνειρό Μου» στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής:

Μουσική: Κωνσταντίνος Παντζής
Στίχοι: Βασίλης Δήμας



Παραγωγή: Κωνσταντίνος Παντζής
Επιμέλεια παραγωγής: Γιάννης Δουλάμης
Ενορχήστρωση-Πλήκτρα: Κωνσταντίνος Παντζής
Drums: Κώστας Καρασαββίδης
Κρουστά: Τάσος Λυμπέρης
Κιθάρες: Αντώνης Γούναρης
Φωνητικά: Κωνσταντίνος Παντζής , Κατερίνα Νάκα.
Ηχογράφηση, Μίξη, Μastering : Κωνσταντίνος Παντζής

Σκηνοθεσία: Ανδρέας Γεωργίου
Εκτέλεση Παραγωγής Make It Productions
Cinematographer: Rafaellos Georgiou
Director Assistant: Rafaella Pandouri
Techical Supervisor: Panikos Sofocleous
Sound technician: Christoforos Tomazou
Gaffer: Stelios Eftichiou
Electricians: Marios Charalambous , Savvas Ellinas
Art Director: Maria Foti
Styling: Andrea Pachiti
Makeup Artist: Simoni Christodoulou
Hairstylist: Shetlana Coata , Νίκος Χαραλαμπόπουλος (@justbarber)
Production Coordinator: Demetra Vasiliou
Production Assistant: Chrystanthos Demetriou

Συμμετέχει η featuring Αντιγόνη Νεοφύτου

Ιδιαίτερες ευχαριστίες στην σχολή Bailemos Dance School Nicosia και στον Κωνσταντίνο Χαραλάμπους

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια