DOMENICA - «ΓΎΡΙΣΕ ΠΊΣΩ» | MUSIC VIDEO

  DOMENICA - «ΓΎΡΙΣΕ ΠΊΣΩ»




Τα καλοκαίρια λάμπουν τ' αστέρια
και μου θυμίζουν τότε που ήμασταν μαζί...



'Ηρθε το λατρεμένο μας καλοκαίρι να μας φέρει αναμνήσεις, να δημιουργήσει καινούργιες,να μας προτρέψει να αποδράσουμε.
Με αυτά τα "συστατικά" έχει δημιουργηθεί το «ΓΎΡΙΣΕ ΠΊΣΩ» απο τους Domenica.



Καλή ακρόαση και καλό καλοκαίρι!


Βρείτε το «ΓΎΡΙΣΕ ΠΊΣΩ» σε ψηφιακά καταστήματα μουσικής:


Cameraman μοντάζ - John.angeletakis
Ηχοληψία - Μίξη - Παραγωγή Domenica
Master - Νάσος Νομικός


Artwork & Design - Χάρης Αποστολόπουλος




Στίχοι

Τα καλοκαίρια λάμπουν τ' αστέρια
και μου θυμίζουν τότε που ήμασταν μαζί
Είχα πιστέψει την κάθε σου λέξη
μα όταν έφυγες μου πήρες την πνοή
Στο πασαλιμάνι βόλταρα βράδυ
κι έπεσες πάνω μου τι κάνω ρώτησες
Τότε η καρδιά μου και τα μυαλά μου

χτύπησαν γρήγορα μα πάλι χάθηκες


Γύρισε πίσω ν'αρχίσουμε ξανά
Θέλω να παίρνω απ' τα χείλη σου δροσιά
Έλα και βάλε στις νύχτες μου φωτιά
Είσαι ο πόνος η πληγή κι η γιατρειά

Στην παραλία λέγαμ' αστεία
κι όταν γελούσες χαιρόμουν σαν παιδί
Η ομορφιά σου και τα μαλλιά σου
στα κύματα άστραφταν πιο πέρα κι απ'την γη
Μα τώρα μόνος με τρυπάει ο πόνος
και στο τηλέφωνο είδα αναπάντητες
Σε πήρα πίσω να σου μιλήσω
μα όσο κι αν χτύπησε δεν μου απάντησες

Όλα για σένα παντοτινά
Όλα για σένα πριν να 'ναι αργά

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια