«ΚΟΊΤΑ ΜΗ ΜΟΥ ΦΎΓΕΙΣ» | ΚΥΚΛΟΦΌΡΗΣΕ ΤΟ ΝΈΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΌ HIT ΤΗΣ ΚΑΤΕΡΊΝΑΣ!

KᗩTᗴᖇIᑎᗩ 
«ΚΟΊΤΑ ΜΗ ΜΟΥ ΦΎΓΕΙΣ»




Η μοναδική KᗩTᗴᖇIᑎᗩ  , η τραγουδίστρια με τη μελωδική χροιά και τη γνήσια λαϊκή φωνή που έχει ξεχωρίσει τον τελευταίο καιρό στη μουσική βιομηχανία, μετά την επιτυχία του «Τι Φταις Κι Εσύ» με πάνω από 3,5 εκατομμύρια προβολές στο YouTube, παρουσιάζει το ολοκαίνουργιο της single με τίτλο «Κοίτα Μη Μου Φύγεις», ένα φρέσκο καλοκαιρινό κομμάτι
 που θα λατρέψετε!



Τη μουσική στο νέο τραγούδι της  KᗩTᗴᖇIᑎᗩ  υπογράφει ο αδερφός της, Γιώργος Κακοσαίος, ενώ τους στίχους ο Νίκος Σαρρής. Το music video του τραγουδιού γυρίστηκε πριν από λίγες μέρες στα πανέμορφα νερά της Τζιάς, υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Danny Ntarlas.



ΚατερίΜουσική: Γιώργος Κακοσαίος
Στίχοι: Νίκος Σαρρής



Το «Κοίτα Μη Μου Φύγεις» κυκλοφορεί σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες από τη Minos EMI, a Universal Music Company.



Παραγωγή - Ενορχήστρωση - Mix - Master: Μάριος Ψιμόπουλος
Κιθάρες: Χρήστος Μπάκης
Πλήκτρα, programming: Μάριος Ψιμόπουλος

Directed by Danny Ntarlas
Production & Art Director: Ju Stamatakis
Production Assistant: Manos Reppas
Styling: Filitsa Nikolaidi
Makeup: Theodosia Dodo



Κυκλοφορεί από την Minos EMI, A Universal Music Company


Στίχοι:
Κοιτά μη μαφησεις
Κοιτά μη με σβήσεις
Μη με περάσεις
μόνο μια μελάνια
Κοιτά με σε χάσω
Όπως δεν θα αλλάξω
Μην μου αλλάξεις
Και δεν σου κάνω πια

Κοιτά μη μου φύγεις και δεν σε έχω αγκαλιά
Πεσμου που είδες θάλασσα χωρίς ακρογιαλιά
Κοιτά μη μου φύγεις και μαφησεις στο κενό
Πεσμου που είδες ήλιο να μην έχει ουρανό

Κοιτά μη μαφησεις
Κοιτά μη με λύσεις
Κόμπος δεμένος
Θέλω να μείνω εδώ
Κοιτα μη με κάψεις
Μη με ανταλλάξεις
Ερωτευμένη όσο καμία να ζω να - «Κοίτα μη μου φύγεις»



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια