Γωγώ Ρωμαίου - «Κοίτα να με ξεχάσεις» | Νέο τραγούδι & music video

 

Γωγώ Ρωμαίου  

«Κοίτα να με ξεχάσεις» 



Η εκρηκτική Γωγώ Ρωμαίου εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την   Heaven Music   και κυκλοφορεί το νέο τραγούδι με τίτλο «Κοίτα να με ξεχάσεις» .

Πρόκειται για ένα χορευτικό λαϊκό τραγούδι που απογειώνει με την ερμηνεία της η ταλαντούχα  Γωγώ Ρωμαίου  . Η μουσική υπογράφει ο  Γιάννης Βασιλόπουλος  ενώ τους στίχους ο  Δημήτρης Φάκος  .  

  


To τραγούδι συνοδεύεται από ένα φωτεινό music video δια χειρός  Γιώργου Λιάτη  στο οποίο η Γωγώ Ρωμαίου εντυπωσιάζει με μοναδικά καλοκαιρινά looks. 


Το νέο τραγούδι της 
Γωγώ Ρωμαίου «Κοίτα να με ξεχάσεις» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την  
Heaven Music.



Μουσική: Γιάννης Βασιλόπουλος
Στίχοι: Δημήτρης Φάκος

▪ Ενορχήστρωση – Προγραμματισμός: Γιάννης Βασιλόπουλος
▪ Κιθάρες – Μπάσο: Χρήστος Ράντης
▪ Καχόν: Γιάννης Βασίλειος
▪ Κλαρίνο: Γιάννης Βασιλόπουλος
▪ Πιάνο: Γιάννης Βασιλόπουλος
▪ Μίξη – Mastering: Γιώργος Λιάτης (Liatis Studio)

Συντελεστές βίντεο:
▪ Σκηνοθέτης: Γιώργος Λιάτης
 Κάμερα 2 – Drone: Νικ Μπίκος
▪ Μοντάζ: Γιώργος Λιάτης
▪ Στιλίστας: Φιλίτσα Νικολαΐδη
▪ Μακιγιάζ: Δάφνη Κριαράκη
 Μαλλιά: Δάφνη Κριαράκη

|| Στο βίντεο κλιπ έπαιξαν οι μουσικοί:
▪ Giannis Vasilopoulos
▪ Panos Tofolito
▪ Giorgos Aggelou



Ακολουθήστε την Γωγώ Ρωμαίου




Με τη φρέσκια και τη σίγουρη ερμηνεία της η  Γωγώ Ρωμαίου  δηλώνει:

Στίχοι:
Σου το ‘χα πει χίλιες φορές,
Μα εσύ δεν το κατάλαβες ποτέ,
Πως δεν γουστάρω άλλο πια,
Εμείς να είμαστε μαζί όπως παλιά,
Ποτέ ξανά.

Κοίτα να με ξεχάσεις,
Και να με ξεπεράσεις,
Εγώ ανήκω πια αλλού,
Κι εσένα σ’ έχω σβήσει,
Απ’ την καρδιά μου,
Και το νου.

Κοίτα να με ξεχάσεις,
Και να με ξεπεράσεις,
Εγώ ανήκω πια αλλού,
Την πόρτα έχω κλείσει,
Για πάντα πια του γυρισμού.

Σταμάτα πια μην προσπαθείς,
Να μου αλλάξεις γνώμη,
Πλέον δε μπορείς,
Καμιά συγνώμη δεν χώρα,
Ό,τι είχαμε έχει τελειώσει τώρα πια,
Και είμαι καλά.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια