Νίνο Ξυπολιτάς «Φίλα με» | Νέο τραγούδι & music video


Νίνο Ξυπολιτάς   «Φίλα με» 





 O Νίνο Ξυπολιτάς , ο μοναδικός STAR της γενιάς του, με τις αμέτρητες επιτυχίες τόσο σαν καλλιτέχνης όσο και σαν δημιουργός, μας παρουσιάζει το νέο του τραγούδι με τίτλο « Φίλα με » και το σίγουρο είναι, ότι θα γίνει το σύνθημα του φετινού μας καλοκαιριού!

Το νέο single φέρει την υπογραφή του Κωνσταντίνου Παντζή και του Χριστοδούλου Σιγανού στη μουσική, ενώ στους στίχους συναντάμε τους ίδιους μαζί με τον Valentino .



To «Φίλα με» κυκλοφορεί με ένα κινηματογραφικό αισθητικό music video, με την υπογραφή του Steven Airth & Spiros Kapsilis , στο οποίο βλέπουμε τον Νίνο Ξυπολιτά μέσα από μοναδικές εικόνες όπως δεν τον έχουμε ξαναδεί…και η συνέχεια… επί της οθόνης!

 

Το νέο τραγούδι του Νίνο Ξυπολιτά «Φίλα με» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την eaven Music .




Μουσική:  Κωνσταντίνος Παντζής, Χριστόδουλος Σιγανός

Στίχοι:  Κωνσταντίνος Παντζής, Χριστόδουλος Σιγανός, Valentino


▪  Παραγωγή – Ενορχήστρωση : Κωνσταντίνος Παντζής

▪  Πλήκτρα:  Κωνσταντίνος Παντζής
▪  Κιθάρες:  Αντώνης Γούναρης
▪  Φωνητικά:  Κωνσταντίνος Παντζής, Κατερίνα Νάκα
▪  Ηχογράφηση – Μίξη – Mastering:  Κωνσταντίνος Παντζής

Συντελεστές βίντεο:


▪  Σκηνοθεσία:  Steven Airth & Σπύρος Καψίλης
▪  DOP:  Κωνσταντίνος Πριόβολος
▪  Gaffer:  Γιώργος Καλαμπούκας
▪  1ος AC:  Dawid Palamarchouk
▪  Grip:  Γιάννης Αλόιζος
▪  Διευθυντής Παραγωγής:  Βασουλένα Στρουμπουλή, Ανδριάννα Μουρελάτου

▪  Εταιρεία Παραγωγής:  White Mask Media

▪  Styling:  Νικόλ Παναγιώτου 
▪  Styling Ass.:  Εβελίνα Μπακούλη 

▪  Grooming:  Mairi Rokkou 
▪  Grooming Ass.:  Μαξιμίνα Σταυράκου

Ακολουθήστε τον Νίνο Ξυπολιτά 


Στίχοι :
Πόσο φοβάμαι,
Φοβάμαι μη μου φύγεις και σε χάσω,
Πόσο φοβάμαι,
Και μέσα απ' την καρδιά μου θα σου πω.

Ο χωρισμός δεν είναι λύση,
Η σχέση μας περνάει κρίση,
Και 'μείς αντί ν' αγαπηθούμε,
Ψάχνουμε πόρτα για να βγούμε.

Περνάμε αγάπη μου μια φάση,
Και μη μου λες το 'χουμε χάσει,
Ανακωχή σε αυτό που ζούμε,
Βρήκα τον τρόπο να σωθούμε.

Φίλα με, φίλα με,
Και πες μου πως ταιριάζουμε,
Φίλα με, φίλα με,
Καρδιά μου σε χρειάζομαι.

Πόσο φοβάμαι,
Φοβάμαι μη σε χάσω απ' τη ζωή μου,
Πόσο φοβάμαι,
Και μέσα απ' την καρδιά μου θα σου πω.

Ο χωρισμός δεν είναι λύση,
Η σχέση μας περνάει κρίση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια