ΠΑΥΛΙΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ & ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΥΡΑΜΑΡΓΙΟΣ — «ΤΟ ΣΟΥΞΈ» | NΈΟ SINGLE

 ΠΑΥΛΊΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΆΚΗ & ΠΑΝΤΕΛΉΣ ΚΥΡΑΜΑΡΓΙΌΣ   

«ΤΟ ΣΟΥΞΈ»



Με άρωμα από τα 80s έρχεται «Το σουξέ», ένα τραγούδι έκπληξη, γεμάτο χιούμορ και έξυπνες ατάκες. 


Η Παυλίνα Βουλγαράκη όπως δεν την έχουμε ξανασυναντήσει, παρέα με τον Παντελή Κυραμαργιό, αυτοσαρκαζόμενο μα πάντα ρομαντικό, μας χαρίζουν ένα ντουέτο – χρονοκάψουλα που ξυπνά αναμνήσεις και μας παρασέρνει να χορέψουμε.




Το «Footseps», το «Life is life» και πολλά άλλα κομμάτια της αγαπημένης εκείνης δεκαετίας έρχονται στο νου μας χάρη στην ενορχήστρωση που υπογράφουν οι Νο Pasaran (Άκης Γαβαλάςτύμπανα, Γιάννης Γρυπαίος: μπάσο, Γιάννης Ταυλάςηλεκτρική κιθάρα, Θανάσης Μάντζαρηςπλήκτρα, Παντελής Κυραμαργιόςprogramming). Έπαιξε ακόμα κλαρινέτο και σαξόφωνο ο Χρήστος Παπαδόπουλος.


Η ηχογράφηση, η μίξη και το mastering έγιναν από τον Κυριάκο Κυριακού, τα πνευστά ηχογράφησε ο Danik. Οι φωτογραφίες είναι του Γιάννη Μαργετουσάκη ενώ το lyric video υπογράφει η ομάδα Creatures.


«Κάνω στην καρδιά σου καριέρα
Έχω ένα σουξέ κάθε μέρα
Δεν με ξέρει ούτε η μαμά μου
Φτάνει όμως που ‘σαι κοντά μου…
»


Κυκλοφορεί από την Deep Music.


Μουσική: Παντελής Κυραμαργιός

Στίχοι: Παντελής Κυραμαργιός

Εταιρεία: Deep Music


Βρείτε το «Το σουξέ»  στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής :


Κατεβάστε το τραγούδι σε WAV:

 

Κατεβάστε το τραγούδι σε MP3:

ΠΑΥΛΙΝΑ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ & ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΥΡΑΜΑΡΓΙΟΣ – ΤΟ ΣΟΥΞΕ


Στίχοι / Lyrics
Πλούσια δισκογραφία
Κι ούτε μια επιτυχία
Όλοι οι φίλοι με χλευάζουν
Καραμήτρο με φωνάζουν

Στα δικά μου τα ώτα
Είναι οι νότες μπισκότα
Κάθε λέξη ακρογιάλι
Μην ακούς τι λένε οι άλλοι

Κάνω στην καρδιά σου καριέρα
Έχω ένα σουξέ κάθε μέρα
Δε με ξέρει ούτε η μαμά μου
Φτάνει όμως που ‘σαι κοντά μου

Κάποια μέρα θα φωνάξω
Ανακάλυψα εγώ πρώτη
Τον καινούργιο Μάικλ Τζάκσο
Έναν νέο Παβαρόττι

Όποιον ζωντανά με βλέπει
Βαρεμάρα τον διέπει
Πριν το μύθο μου να χτίσει
Μ’ έχει απομυθοποιήσει

Στα δικά μου τα μάτια
Είναι οι πίστες παλάτια
Τα ηχεία στάζουν μέλι
Σκέτο ποίημα του Αλεπουδέλη

Κάνω στην καρδιά σου καριέρα
Έχω ένα σουξέ κάθε μέρα
Δεν με ξέρει ούτε η μαμά μου
Φτάνει όμως που ‘σαι κοντά μου

Το δικό μου μάτι κόβει
Θα ‘σαι στα fm το θέρος
Της καρδιάς μου ο Μπον Τζόβι
Ραματσότι μου και Έρως

Δε σε ξέρει ούτε η μαμά σου
όμως ήρθ’ η ώρα ετοιμάσου
Θα σε μάθουν μέχρι την Κίνα
αλλιώς να μη με λένε Παυλίν

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια