Αλντιόν - Μέρα νύχτα | Νέο single & music video

Αλντιόν - «Μέρα Νύχτα»



Ένας άκρως ανεβαστικό λαικό τραγούδι!


Με φρέσκο λαϊκό αέρα, ο Αλντιόν, μετά την πρόσφατη επιτυχία του «Όλη η Ζωή μου», επιστρέφει με το νέο του καλοκαιρινό single «Μέρα Νύχτα».

Το «Μέρα Νύχτα» που κυκλοφορεί από τη Minos Emi, A Universal Music Company, αποτελεί το τέταρτο κατά σειρά τραγούδι του ανερχόμενου τραγουδιστή, σημειώνοντας ήδη επιτυχία στα social media του Αλντιόν πριν ακόμα το επίσημο release.

Το ολοκαίνουριο single τη μουσική του οποίου υπογράφει ο Τάσος Λυμπέρης και τους στίχους η Βίκυ Γεροθόδωρου, είναι ένα up tempo λαϊκό άκουσμα που αναμφίβολα σε ξεσηκώνει από την πρώτη κιόλας ακρόαση.



Παράλληλα με το τραγούδι, το οποίο είναι διαθέσιμο σε όλες τις streaming πλατφόρμες, κυκλοφορεί στο YouTube και το επίσημο video clip του «Μέρα Νύχτα» υπό την σκηνοθετική επιμέλεια του Alex Konstantinidi με πλάνα του ίδιου του τραγουδιστή στην ξεσηκωτική μελωδία που θα μας συντροφεύσει όλο το καλοκαίρι!

 

Μουσική: Τάσος Λυμπέρης
Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου

Βρείτε το «Μέρα Νύχτα» σε όλα τα ψηφιακά καταστήματα και τις streaming υπηρεσίες:






Διεύθυνση Παραγωγής: Νεκτάριος Κόκκινος
Ενορχήστρωση programming: Τάσος Λυμπέρης 

Έπαιξαν οι μουσικοί:

Τύμπανα: Κώστας Λασκαράκης
Μπάσο:Τάσος Μπλάθρας
Κιθάρες,τζουρά,μπαγλαμά,ούτι: Παναγιώτης Μπρακούλιας
Κρουστά,Synths: Τάσος Λυμπέρης
Πνευστά: Άλεξ Μιχαλάκης
Φωνητικά: Αλντιόν,Μαρία Αγγελίδη,Marshall-T
Μίξη, mastering: Τάσος Λυμπέρης Studio Infinity

Directed by Osake Team

Creative Director: Anastasia Panopoulou 
Director Of Photogrpoahy: Alex Konstantinidis
Camera Operator: Triantafyllos Aslanidis
Focus Puller: Anastasis Tsallas 
Gaffer: Vaggelis Koumouris 
Production Manager: Pantelis Kastanidis 
Production Assist.: Marinos Christofi

Make up & Hair : Marilena Karagianni
Stylist: Dennis Boudoir 

Cast : Anna Michailidi

Στίχοι: 

Τι σου βρίσκω όλοι με ρωτάνε
Πώς μου έχεις πάρει τα μυαλά
Τι να εξηγήσω που μου πάνε
Τα παράξενα φεγγάρια σου απλά

Μία πάνω μία κάτω
Το μυαλό μου πια φευγάτο
Με παιδεύεις μ’αρρωσταίνεις
Και στον ουρανό με στέλνεις

Μέρα νύχτα
Νύχτα μέρα
Η αγάπη σου σαν σφαίρα
Στον αέρα ταξιδεύει
Και το σώμα μου γυρεύει

Μέρα νύχτα
Νύχτα μέρα
Ως το άπειρο και πέρα
Σ’ερωτεύομαι καρδιά μου
Έλα μες στην αγκαλιά μου

Ποιος να το περίμενε πως θα’ρθεις
Όπως τα απρόοπτα κι εσύ
Και ποιος να μου το’λεγε πως θα’χεις
Όσα εγώ ποτέ δεν είχα ονειρευτεί

© 2024 Minos - EMI SA

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια