ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΝΤΙΚΑΪ: ΤΡΑΓΟΥΔΑ ΤΑ «ΣΑΒΒΑΤΑ» ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΟΥ SINGLE & VIDEO

ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΑΝΤΙΚΑΪ

 «ΣΑΒΒΑΤΑ»



 


Ο  Χρήστος Σαντικάι  τραγουδά τα  «  Σάββατα  » και παρουσιάζει το νέο του single και music video ανήμερα των γενεθλίων του.


Τα «  Σάββατα  » είναι ένα  δυναμικό και «φρέσκο» λαϊκό τραγούδι  , με τη γεμάτη ψυχή ερμηνεία του  Χρήστου Σαντικάι . Τη  μουσική  έγραψαν ο ίδιος με τον  Γιάννη Φρασέρη  και τους  στίχους  ο  Γρηγόρης Βαξαβανέλης 






To single μεταφέρεται στις οθόνες μας μέσα από ένα  εντυπωσιακό μονοπλάνο  , στο οποίο παρακολουθούμε τον  Χρήστο Σαντικά   στο «δεύτερο σπίτι» του, το  studio ηχογράφησης  . Το  music video  γυρίστηκε στο θρυλικό studio Sierra, σε σκηνοθεσία  Steven Airth .



Με το «  Σάββατα  » ο Χρήστος Σαντικάι , που έχει ξεχωρίσει μέσα από τα προσωπικά του single, αλλά και τις δεκάδες επιτυχίες που έχει γράψει για μερικούς από τους πιο γρήγορους καλλιτέχνες, δίνει συνέχεια στην πορεία του ως ερμηνευτής μετά τα «   Γράμμα Στον Επόμενο  ». «  Ένα Τηλέφωνο  », «  Τα Παλιόπαιδα  », «  Λιώμα  » και «  Να Με Προσέχεις  ».

 

Βρείτε το «  Σάββατα  » σε ψηφιακά καταστήματα μουσικής:



Μουσική: Χρήστος Σαντικάι & Γιάννης Φρασέρης
Στίχοι: Γρηγόρης Βαξαβανέλης


Management: Ανδρεας Τσαμπουκος

Music Credits :

Παραγωγη / Ενορχήστρωση: Χρήστος Σαντικάι & Γιάννης Φρασέρης Riverside Studio 
Mix / Master : Χρήστος Σαντικάι

Τύμπανα : Κωστας Καρασαββιδης
Μπάσο : Γιάννης Γρηγορίου 
Κιθάρες : Γιάννης Περδικάρης 
Βιολί : Γιώργος Σπυρόπουλος 
Τζουράς : Σιμος Κιναλης 
Πληκτρα : Γιάννης Φρασέρης 
Φωνητικά : Γιάννης Φρασέρης 



Directed by Steven Airth 
Dop / Colorist: Kostantinos Priovolos
1ac: Regina Marakaki
Camera Operator: Aggelos Papadopoulos Lyritzis
Mua: Despoina Papaioannou

Τα γυρίσματα του Video Clip γίνανε στο STUDIO SIERRA 

Στίχοι 

« ΣΑΒΒΑΤΑ »

Κάθε Δευτέρα αρχή κάνω νέα
Ψάχνει η καρδιά μου καινούρια παρέα 
Έρχεται η Τρίτη και κάπως ξεχνιέμαι 
Με φίλους μου..
Κάθε Τετάρτη δουλειές στο μυαλό μου 
Κλείνομαι Πέμπτη στον άδειο εαυτό μου 
Κι όλες τις Παρασκευές μου
Μιλάω στους τοίχους μου..

Η καλύτερη
μου μέρα, Κυριακή
Γιατί πάντοτε ξυπνούσαμε μαζί..

Μα είναι κάτι Σάββατα, γάματα
Μέρα για ξενύχτι και για κλάμματα 
Πράγματα δύσκολα φαντάσου..
Μα είναι κάτι Σάββατα, γάματα 
Πίνω και μεθώ με αποβράσματα 
Πράγματα δύσκολα μακριά σου..
Αυτά τα Σαββατα σου..

Κι άλλη Δευτέρα σαν όλες τις άλλες 
Οι αναμνήσεις μου μοιάζουν ψιχάλες 
Ήρθε ακόμα μια Τρίτη μα δε σε ενόχλησα..
Πάλεψα μέσα μου αυτή τη Τετάρτη 
Μόνος τη Πέμπτη σε άδειο κρεβάτι 
Παρακευή ξημερώνει και δε τηλεφώνησα..

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια