Χρήστος Θηβαίος «Το λιμάνι» | Νέο single

Χρήστος Θηβαίος «Το λιμάνι»



Με ένα τραγούδι – έκπληξη γιορτάζει τα 30 χρόνια του στην δισκογραφία ο Χρήστος Θηβαίος.

Ο αγαπημένος τραγουδοποιός ερμηνεύει την υπέροχη ζακυνθινή μπαλάντα «Το λιμάνι» σε μουσική του Νίκου Γούναρη και στίχους του Κώστα Κοφινιώτη που είχε ερμηνεύσει πριν χρόνια ο Οδυσσέας Μεταλληνός σε επανεκτέλεση που επιμελήθηκε ο Ανδρέας Σταμίρης ο οποίος συμμετέχει και στα φωνητικά .



Μια χαρακτηριστική ζακυνθινή μπαλάντα καντάδας που μας πηγαίνει πίσω στα όμορφα χρόνια της αθωότητας και της ανεμελιάς που σίγουρα θα αγαπήσετε από το πρώτο κιόλας άκουσμα.


Μουσική: Νίκος Γούναρης.

Στίχοι: Κώστας Κοφινιώτης.

Χρήστος Θηβαίος - Το Λιμάνι
Eρμηνεία: Χρήστος Θηβαίος

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Ανδρέας Σταμίρης: Ενορχήστρωση – Μαντολίνα Μπάσο
Θοδωρής Λιβαδάς: Κιθάρα

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Ανδρέας Σταμίρης: Ενορχήστρωση – Μαντολίνα - Μπάσο
Θοδωρής Λιβαδάς: Κιθάρα

Το τραγούδι κυκλοφορεί ψηφιακά από το Ogdoo Music Group και είναι διαθέσιμο σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες.

Στίχοι:

Ζητούσα να ‘βρω από παιδί
ένα λιμάνι που να ‘χει ήσυχα κι αθόλωτα νερά
το ξεροβόρι το τρελό να μην το πιάνει
να ‘ναι γεμάτη η θάλασσα του από χαρά.
Μα το λιμάνι αυτό που ζήταγα
το βρήκα
μες στων ματιών σου
τη γλύκα.
Είσαι το λιμάνι μου
κι έχω αράξει δίπλα σου
κι έχω ρίξει άγκυρα,
άγκυρα για πάντα.
Είσαι το λιμάνι μου
είσαι η γαλήνη μου
τώρα πια οι φουρτούνες μου
φύγανε για πάντα.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια