Κώστας Μαρτάκης, Joanne & Khay Be – «Θέλω Επειγόντως Διακοπές» | Νέο Τραγούδι

 Κώστας Μαρτάκης, Joanne & Khay Be 

 «Θέλω Επειγόντως Διακοπές» 



Το πρώτο 𝙢𝙚𝙜𝙖 𝙝𝙞𝙩 του Κώστα Μαρτάκη επανακυκλοφορεί σε νέα 𝙫𝙚𝙧𝙨𝙞𝙤𝙣! Το «Θέλω Επειγόντως Διακοπές», ένα από τα πιο διαχρονικά καλοκαιρινά ελληνικά τραγούδια, επιστρέφει φρέσκο και ανανεωμένο.


Σε μουσική του Δημήτρη Κοντόπουλου και στίχους του Νίκου Γρίτση, το 𝙨𝙪𝙢𝙢𝙚𝙧 𝙝𝙞𝙩 του Κώστα Μαρτάκη που πρωτοκυκλοφόρησε το 2006, επανήλθε στο προσκήνιο με αφορμή την εμφάνισή του στα φετινά 𝙈𝘼𝘿 𝙑𝙞𝙙𝙚𝙤 𝙈𝙪𝙨𝙞𝙘 𝘼𝙬𝙖𝙧𝙙𝙨 2024 από τη ΔΕΗ, με την 𝙜𝙪𝙚𝙨𝙩 συμμετοχή της 𝙅𝙤𝙖𝙣𝙣𝙚 – μια εκ των πιο δυναμικών 𝙫𝙤𝙘𝙖𝙡𝙞𝙨𝙩 της γενιάς της- αλλά και του ράπερ 𝙆𝙝𝙖𝙮 𝘽𝙚.



Την παραγωγή του 𝙧𝙚𝙢𝙖𝙠𝙚 επιμελήθηκαν οι Βασίλης Κουμεντάκος, 𝙎𝙚𝙧𝙜𝙞𝙤 𝙏 & Αποστόλης Κυριακίδης, ενώ το 𝙨𝙞𝙣𝙜𝙡𝙚 κυκλοφορεί ψηφιακά από τη 𝙈𝙞𝙣𝙤𝙨 𝙀𝙈𝙄, 𝙖 𝙐𝙣𝙞𝙫𝙚𝙧𝙨𝙖𝙡 𝙈𝙪𝙨𝙞𝙘 𝘾𝙤𝙢𝙥𝙖𝙣𝙮. 

Στίχοι – Lyrics: Κώστας Μαρτάκης x Joanne x Khay Be 

Στίχοι, lyrics: Νίκος Γρίτσης
Συνθέτης: Δημήτρης Κοντόπουλος

Στίχοι – Lyrics

Θέλω επειγόντως διακοπές
κάτω απ' την πανσέληνο βουτιές
αγκαλιά να σ' έχω να μου λες
μην πάμε πίσω.

Θέλω επειγόντως διακοπές
κάτω απ' την πανσέληνο βουτιές.
πες μου πως και εσύ πολύ το θες
να σ' αγαπήσω.

Διακοπές Σαντορίνη με εκείνη
πούρο αβάνας, σωτε τεκίλα πίνει
στο καταμαράν λιγκουίνι
ξάπλωσε δες τον ήλιο να σβήνει.
Σκάω Ρόμπερτ Ντε Νίρο είμαι Good Fella
το γυρνάμε σαν την προπέλα.
Όλο αυτό κράτα το κρυφό
κάντο για μένα, μη μου λες καν
δεν με νοιάζει το 'χω στα διαγραμμένα

Θέλω επειγόντως διακοπές
κάτω απ' την πανσέληνο βουτιές
αγκαλιά να σ' έχω να μου λες
μην πάμε πίσω.

Θέλω επειγόντως διακοπές
κάτω απ' την πανσέληνο βουτιές.
πες μου πως και εσύ πολύ το θες
να σ' αγαπήσω.

Δεν έχω διάθεση καμιά, δεν έχω κέφι
Γύρω μου τόση ερημιά με καταστρέφει.
Δεν έχω διάθεση να βγω να διασκεδάσω
είμαι ηφαίστειο ενεργό και πάω να σκάσω.

Αν τον χειμώνα κρυώνει, την πάω διακοπές Ταϊλάνδη
πάνω στο Τσουνάμι, θέλει την υπομονή μου είμαι ο Γκάντι
τρέχει σαν ποτάμι, έχει καιρό που την έχω σταμπάρει
κι ότι ζητήσει ξέρει θα το πάρει
γυμνή στα σεντόνια μου, playboy bunny, νιώθω Χιου Χέφνερ
αν πω κάτι το κάνει.

Θέλω επειγόντως διακοπές
κάτω απ' την πανσέληνο βουτιές.
πες μου πως και εσύ πολύ το θες
να σ' αγαπήσω.

Δεν έχω διάθεση καμιά, δεν έχω κέφι
Γύρω μου τόση ερημιά με καταστρέφει.
Δεν έχω διάθεση να βγω να διασκεδάσω
είμαι ηφαίστειο ενεργό και πάω να σκάσω.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια