Μάνος Κοκολάκης - «Έρωτά μου τρελέ» | Νέο τραγούδι & music video

 ΜΆΝΟΣ ΚΟΚΟΛΆΚΗΣ 

 «ΈΡΩΤΆ ΜΟΥ ΤΡΕΛΈ»



 


 
Ο Μάνος Κοκολάκης παρουσιάζει το νέο single «Έρωτά Μου Τρελέ», που κυκλοφορεί, μαζί με music video, από την Panik Platinum. 

Το «Έρωτά Μου Τρελέ», σε μουσική Ιορδάνη Παύλου και στίχου Πάνου Ανδριτσάκη, είναι ένα δυναμικό και ρυθμικό τραγούδι – ύμνος στην αγάπη



 

 

Το «Έρωτά Μου Τρελέ» συνοδεύεται από ένα τρυφερό music video, που δείχνει την εξέλιξη μιας αθώας παιδικής αγάπης σ’ ένα μεγάλο έρωτα που φτάνει στα σκαλιά της εκκλησίας, με τον Μάνο Κοκολάκη σε ρόλο μουσικού αφηγητή. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Danny Ntarlas.


 

 Βρείτε το «Έρωτά Μου Τρελέ» στα ψηφιακά καταστήματα μουσικής:


Μουσική: Ιορδάνης Παύλου

Στίχοι: Πάνος Ανδριτσάκης 


𝘿𝙞𝙧𝙚𝙘𝙩𝙚𝙙 𝘽𝙮 𝘿𝙖𝙣𝙣𝙮 𝙉𝙩𝙖𝙧𝙡𝙖𝙨

𝙈𝙖𝙠𝙚 𝙐𝙥 & 𝙃𝙖𝙞𝙧 : 𝙀𝙨𝙩𝙝𝙚𝙧 𝙇𝙖𝙡𝙤𝙪𝙨𝙞𝙨

𝙎𝙩𝙮𝙡𝙞𝙣𝙜 : 𝙉𝙞𝙠𝙤𝙨 𝘼𝙡𝙚𝙭𝙖𝙠𝙞𝙨


𝘾𝙖𝙨𝙩 : 𝙈𝙞𝙘𝙝𝙖𝙚𝙡 𝙆𝙖𝙡𝙖𝙛𝙖𝙩𝙞𝙨 

𝙄𝙧𝙞𝙣𝙖 𝙎𝙩𝙚𝙛𝙖𝙣

𝙓𝙖𝙧𝙞𝙨 𝙏𝙯𝙖𝙜𝙠𝙖𝙧𝙖𝙠𝙞𝙨

𝙓𝙧𝙮𝙨𝙖 𝙎𝙚𝙫𝙖𝙨𝙩𝙖𝙠𝙞



𝙎𝙥𝙚𝙘𝙞𝙖𝙡 𝙏𝙝𝙖𝙣𝙠𝙨


𝙍𝙤𝙮𝙖𝙡 𝙈𝙖𝙧𝙢𝙞𝙣 𝘽𝙖𝙮

𝘼𝙡𝙚𝙜𝙧𝙞𝙖 𝘿𝙖𝙣𝙘𝙚 𝙎𝙩𝙪𝙙𝙞𝙤 & 𝘼𝙣𝙜𝙚𝙡𝙞𝙠𝙞 𝙂𝙖𝙨𝙩𝙧𝙖 

𝙋𝙚𝙧𝙞𝙥𝙤𝙪 𝘾𝙤𝙛𝙛𝙚𝙚𝙝𝙤𝙪𝙨𝙚

𝙑𝙤𝙩𝙨𝙖𝙡𝙤 𝘾𝙖𝙛𝙚 

𝙏𝙝𝙚𝙢𝙚𝙡𝙞𝙨 𝙈𝙖𝙧𝙣𝙚𝙡𝙤𝙨

𝘼𝙡𝙚𝙭𝙖𝙣𝙙𝙧𝙖 𝙉𝙩𝙖𝙧𝙡𝙖

𝘼𝙜𝙜𝙚𝙡𝙞𝙠𝙞 𝙋𝙤𝙪𝙡𝙞𝙙𝙤𝙪 


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια