ΑΝΝΥ – “ΜΌΝΗ ΜΟΥ»” | ΝΈΟ ΤΡΑΓΟΎΔΙ & MUSIC VIDEO!

ANNY 

«ΜΌΝΗ ΜΟΥ»




Η ANNY συνεχίζει τα δισκογραφικά βήματά της με το «Μόνη Μου», που κυκλοφορεί, μαζί με music video, από την Panik Reords.


Μετά τη συνεργασία της με τον 𝑩𝑶 𝒕𝒉𝒆 𝑭𝒖𝒈𝒊𝒕𝒊𝒗𝒆 στο «Είναι Καλοκαίρι… Λα Λα Λα» και το πρώτο της solo τραγούδι «Πάλι Πάλι», η ΑΝΝΥ παρουσιάζει ένα ανεβαστικό λαϊκό τραγούδι, σε μουσική και στίχους του Λευτέρη Κιντάτου.




Το «Μόνη Μου» συνοδεύεται από music video στο οποίο η ταλαντούχα τραγουδίστρια, η οποία έχει κάνει live εμφανίσεις δίπλα στην Πάολα, τον Νίκο Μακρόπουλο, την Κατερίνα Λιόλιου και τον Ηλία Καμπακάκησαγηνεύει τα βλέμματα. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Βαγγέλης Τσαουσόπουλος.



Βρείτε το «Μόνη Μου» σε ψηφιακά καταστήματα μουσικής:




Μουσική / Στίχοι: Λευτέρης Κιντάτος
Ενορχήστρωση, πλήκτρα, προγραμματισμός: Λεωνίδας Τζίτζος

Τύμπανα: Γιάννης Ράνης
Μπάσο: Τάσος Μπλάθρας
Κιθάρες: Παντελής Ντζιάλας
Τρομπέτα: Νίκος Ράλλης
Βιολί: Νίκος Γκιουλετζής

Μίξη / Master: Κωνσταντίνος Παντζής
Directed By: Vangelis Tsaousopoulos
Director of Photography: Alexandros Kapidakis
Production Manager: Mariza Koroniotaki

Gaffer: Giannis Fotakis
Production assistant: Tasos Varvarigos
Make up & Hair stylist: Despoina Papaioannou
Stylist: Dionisis Piromalis



Οργάνωση παραγωγής: Θοδωρής (TED) Ζωγράφος , Kim Διαμαντόπουλος

Στίχοι/Lyrics:


«ΜΌΝΗ ΜΟΥ»

Μου το έλεγε το ένστικτο μου
Να ρθω να σε βρω
Ήταν τελικά για το καλό μου
Έπρεπε να το δω
Την κρατάς από το χέρι
Και τη φιλάς
Κάνεις ότι δεν με ξέρεις
Και προσπερνάς

Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Δεν έχω υπάρξει εγώ ποτέ μου δεύτερη
Μόνη μου γυρίζω σπίτι μόνη μου
Τα ρούχα σου πετάω απ' το μπαλκόνι μου
Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Παρά να είμαι δεύτερη

Τόσα όνειρα και υποσχέσεις
Σε λίγα λεπτά
Δεν περίμενα πως θα μπορέσεις
Να τους βάλεις φωτιά
Μα έχουμε περάσει
Και χειρότερα
Φύγαμε καρδιά μου
Για ομορφότερα

Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Δεν έχω υπάρξει εγώ ποτέ μου δεύτερη
Μόνη μου γυρίζω σπίτι μόνη μου
Τα ρούχα σου πετάω απ' το μπαλκόνι μου
Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Παρά να είμαι δεύτερη

Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Δεν έχω υπάρξει εγώ ποτέ μου δεύτερη
Μόνη μου γυρίζω σπίτι μόνη μου
Τα ρούχα σου πετάω απ' το μπαλκόνι μου
Μόνη μου καλύτερα και ελεύθερη
Παρά να είμαι δεύτερη

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια