ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΛΙΟΥ – «ΜΗ Μ’ ΑΓΑΠΑΣ ΕΜΕΝΑ»: ΤΟ ΝΕΟ ΤΗΣ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΕ ΤΟ ΑΝΑΤΡΕΠΤΙΚΟ VIDEO


ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΗΛΙΟΥ 

«ΜΗ Μ’ ΑΓΑΠΑΣ ΕΜΕΝΑ»





Η Χριστίνα Μηλιού παρουσιάζει το νέο της single «Μη M’ Aγαπάς Eμένα», που κυκλοφορεί, μαζί με ένα ανατρεπτικό music video, από την Panik Platinum.

Η ταλαντούχα τραγουδίστρια, που έχει κάνει ξεχωριστά δισκογραφικά βήματα και έχει «μαγέψει» με τις live εμφανίσεις της, ξεσηκώνει με ένα ρυθμικό κι ανεβαστικό λαϊκό τραγούδι, σε μουσική του Τάσου Λυμπέρη και σε στίχους της Βίκυς Γεροθόδωρου.



Το «Μη Μ’ Αγαπάς Εμένα» συνοδεύεται από ένα εντυπωσιακό music video, στο οποίο η Χριστίνα Μηλιού υποδύεται μία γυναίκα που επιστρατεύει τον πλούτο για να σαγηνεύσει ξανά τον πρώην της, όχι, όμως, επειδή τον αγαπά. Τη σκηνοθεσία έκανε ο Alex Κωνσταντινίδης.



Παράλληλα, αυτή την περίοδο η Χριστίνα Μηλιού βρίσκεται σε περιοδεία σε Ελλάδα και Κύπρο, κάνοντας επιτυχημένες εμφανίσεις, τόσο solo, όσο και συνοδεύοντας δύο συναδέλφους της, τον Θοδωρή Φέρρη και τον Γιώργο Κακοσαίο.


Βρείτε το «Μη Μ’ Αγαπάς Εμένα» σε ψηφιακά καταστήματα μουσικής:



Μουσική: Τάσος Λυμπέρης

Στίχοι: Βίκυ Γεροθόδωρου


Ενορχήστρωση , Programming: Τάσος Λυμπέρης
Μίξη , Mastering: Παναγιώτης Μπρακούλιας Studio Track Factory

Έπαιξαν οι μουσικοί:
Τύμπανα: Κώστας Λιόλιος
Μπάσο: Ηλίας Τσαπατσάρης
Τζουρά , Κιθάρες , Cumbus , Μπαγλαμά: Παναγιώτης Μπρακούλιας
Πνευστά: Άλεξ Μιχαλάκης
Κρουστά , Synths: Τάσος Λυμπέρης


|| Directed by Alex Konstantinidis
|| Creative Director: Anastasia Panopoulou

|| Camera Operator: Triantafyllos Aslanidis
|| Focus Puller: Anastasis Tsallas
|| Gaffer: Vaggelis Koumouris
|| Production Μαnager: Christos Pirris
|| Dop & Editing by Alex Konstantinidis

|| Styling: Panagiotis Tsatsakis
|| Make up: Deyan Dimov
|| Hairstyling: Tasos Barseyan

|| Model: Haris Sintzakis
|| Cast: Lilian Kantzou , Anna Pavlidou

|| Still Photographer: Vasileios F


|| Special Thanks to Skipper PowerBoats , Adele Athens & Vouliagmeni Tennis Club


Στίχοι – Lyrics

Πότε πότε να θυμάσαι ότι ήμουνα για 'σενα
η αγάπη της ζωής σου όπως είχες πει.
Πότε πότε να λυπάσαι που με γέμησες με ψέμα
τα θυμάμαι ένα ένα και όλα τα έχω δει.

Μη μ'αγαπάς εμένα αν δεν είσαι εδώ για μένα
εκεί που θες κοιμήσου, έχω φύγει απ' την ζωή σου.
Μη μ'αγαπάς εμένα πάντα ήσουν στα χαμένα
ζήσε πάλι μες το ψέμα και μη μ' αγαπάς εμένα.

Δεν μπορώ να το πιστέψω ότι πίστεψα σε 'σένα
τα σημάδια ένα ένα έδειχναν γκρεμό.
Δεν μπορώ να το πιστέψω πως τα πάντα θα ρισκάρω
πως εκδίκηση θα πάρω φεύγοντας εγώ.

Μη μ'αγαπάς εμένα αν δεν είσαι εδώ για μένα
εκεί που θες κοιμήσου, έχω φύγει απ' την ζωή σου.
Μη μ'αγαπάς εμένα πάντα ήσουν στα χαμένα
ζήσε πάλι μες το ψέμα και μη μ' αγαπάς εμένα.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια