ΑΛΕΞΊΑ ΧΙΏΤΗ «ΑΜΆΝ ΑΜΆΝ» | Νέο τραγούδι

 

ΑΛΕΞΊΑ ΧΙΏΤΗ «ΑΜΆΝ ΑΜΆΝ»



Η Αλεξία Χιώτη παρουσιάζει το νέο της τραγούδι με τίτλο «Αμάν Αμάν»!

Με καταγωγή από το Άργος και την Άρτα, η Αλεξία Χιώτη προέρχεται από μουσική οικογένεια με ρίζες από τον αείμνηστο Μανώλη Χιώτη!

Από μικρή ήξερε πως θα ακολουθήσει το δρόμο της μουσικής και έτσι τα τελευταία χρόνια υπηρετεί πιστά το λαϊκό τραγούδι.

Έχει πραγματοποιήσει συνεργασίες με μεγάλα ονόματα (Δημήτρης Κοντολάζος, Θέμης Αδαμαντίδης, Πίτσα Παπαδοπούλου, κ.α.), ενώ η πρόσφατη συνεργασία της με το Ματθαίο Γιαννούλη άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!





Σήμερα παρουσιάζει το τραγούδι «Αμάν Αμάν» σε στίχους και μουσική του Ανδρέα Κομπόση.

Πρόκειται για ένα σύγχρονο λαϊκό τραγούδι με άρωμα Ανατολής το οποίο η Αλεξία Χιώτη ερμηνεύει με δυναμισμό και πάθος και ανεβάζει το κέφι στα ύψη!



Κυκλοφορεί από τη Final Touch, a Walnut Entertainment label!


Κυκλοφορεί στις ψηφιακές πλατφόρμες και streaming services:



Στίχοι, μουσική: Ανδρέας Κομπόσης
Η ηχογράφηση έγινε στο στούντιο του Βαγγέλη Γιαλαμά

Στίχοι:

Λιώμα μ' έχει κάνει απόψε η αγάπη σου
Και φαντάζομαι μιαν άλλη στο κρεβάτι σου
Ό,τι βρω μπροστά μου πίνω και ζαλίζομαι
Στη δουλειά μου δεν πατάω και ξεμυαλίζομαι

Άιντε Άμαν άμαν στο ορκίζομαι
Πως με σένα κάθε βράδυ
ξεμυαλίζομαι
Άιντε Άμαν άμαν σου το ορκίζομαι
Σε έχω ανάγκη άμαν άμαν
Βασανίζομαι

Στο κρεβάτι πάλι πέφτω για να κοιμηθώ
Πώς να μου κολλήσει ύπνος αν σε θυμηθώ
Ό,τι βρω μπροστά μου πίνω και ζαλίζομαι
Στη δουλειά μου δεν πατάω και ξεμυαλίζομαι

Άιντε άμα ανάμαν στο ορκίζομαι
Πως με σένα κάθε βράδυ ξε μυαλίζομαι
Άιντε Άμαν άμαν σου το ορκίζομαι
Σε έχω ανάγκη άμαν άμαν
Βασανίζομαι

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια