Αλέκος Ζαζόπουλος - «Σκότωσε με να τελειώνω» | Νέο τραγούδι

 

ΑΛΈΚΟΣ ΖΑΖΌΠΟΥΛΟΣ  

«ΣΚΌΤΩΣΕ ΜΕ ΝΑ ΤΕΛΕΙΏΝΩ»



Ο Αλέκος Ζαζόπουλος παρουσιάζει το νέο του single με τίτλο «Σκότωσε Με Να Τελειώνω», διαθέσιμο τώρα από την Heaven Music. 


Πρόκειται για ένα δυναμικό λαϊκό τραγούδι το οποίο απογειώνει με την μοναδική του ερμηνεία του ο Αλέκος Ζαζόπουλος.




Σε μουσική και στίχους του Μιχαήλ Τέλη, ο Αλέκος Ζαζόπουλος βάζει το συναίσθημα στο κόκκινο και δηλώνει:


«Φεύγεις κι όλα μου τα παίρνεις 

Τη ζωή μου καταστρέφεις 

Δεν αντέχω άλλο πόνο 

Σκότωσέ με να τελειώνω 

Φεύγεις και όλα μου τα παίρνεις 

Αχ σε ποιον Θεό πιστεύεις 

Μία χάρη θέλω μόνο 

Σκότωσέ με να τελειώνω»


 

 

Το νέο τραγούδι του Αλέκου Ζαζόπουλου – «Σκότωσε Με Να Τελειώνω» κυκλοφορεί τώρα σε όλες τις ψηφιακές πλατφόρμες από την Heaven Music



Μουσική: Τέλης Μιχαήλ
Στίχοι: Τέλης Μιχαήλ


Ενορχήστρωση: Τέλης Μιχαήλ

Ντραμς: Δημήτρης Αντωνιάδης
Μπάσο: Τέλης Μιχαήλ
Βιολιά Session: Μάκης Ζέρβας
Ηλεκτρικές Κιθάρες: Τέλης Μιχαήλ
Ακουστικές Κιθάρες: Τέλης Μιχαήλ
Πλήκτρα – Πιάνο: Τέλης Μιχαήλ

Φωνητικά: Μαρία Αντωνοπούλου

Mixing – Mastering: Αλεκος Ζαζοπουλος
Photo: Nls Studio, Christos Delikaris

Στίχοι:

Το πάτωμα κοιτάς και δε μιλάς,
Τώρα όλα θες να τα σκορπίσεις,
Το βλέμμα σου θυμίζει μοναξιά,
Δεν έχεις τίποτα να μ’ απαντήσεις.

Φεύγεις κι όλα μου τα παίρνεις,
Τη ζωή μου καταστρέφεις,
Δεν αντέχω άλλο πόνο,
Σκότωσέ με να τελειώνω.

Φεύγεις και όλα μου τα παίρνεις,
Αχ σε ποιον Θεό πιστεύεις,
Μία χάρη θέλω μόνο,
Σκότωσέ με να τελειώνω.

Σου άνοιξα την πόρτα της καρδιάς,
Εσύ όμως πάντα έμενες απ’ έξω,
Δεν μπορώ να καταλάβω τίποτα,
Και τώρα μου ζητάς να το αντέξω.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια